A zase to pravidlo zipu!!

Kdy už se ho konečně lidi naučí používat? Aneb dnešní malá příhoda z dopravy po Plzni. Teď se to stalo, musím si hned postěžovat :-) 

Takto vypadá ona situace:Rudolf Klusal

Pravidlo zipu, věřím, každý řidič dobře zná. Pro neřidiče -- jedná se o vychytávku, při které se automobily dvou souběžných pruhů, které se slučují v jeden,  řadí NA MÍSTĚ SLUČOVÁNÍ (důležité) tak, že se střídají: levý, pravý, levý, pravý... Prostě jako jednotlivé články zipu, které do sebe zapadají.

 

Inu, co se mi dnes nestalo; v Plzni už delší dobu probíhá uzavírka na Karlovarské, tj. ta cesta, která vede z centra směrem na sever a odvádí dopravu na Karlovy Vary. Na této třídě se dělají již nějakou dobu opravy, takže tři pruhy, které za kruhovým objezdem jsou, se úspěšně slučují ve dva a tyto dva pak v jeden průjezdný.

 

 

Dnes se vracím touto cestou -- a co se mi nestane. Jedu, tři pruhy. Všichni naštosováni ve dvou levých pruzích (otevřených). Všechny tedy předjedu do místa, kde se pruhy slučují a tam se napojím. Jsem vytrouben modrým citroënem, paní evidentně neví, jak to funguje.

 

Inu nevadí, říkám si, pokračuji dále v pravém pruhu (který je samozřejmě volný, protože všichni jsou nasysleni v úplně levém). Dojedu tedy okolo téměř stojících kolon opět do místa sloučení a poté, co jsem nechal přejet tak 3 auta, jsem se vecpal do tohoto pruhu ;) Jsem vytrouben (shodou okolností také modrým citroenem, ale samozřejmě jiným, ten původní stojí v koloně daleko za mnou).

 

Fakt nechápu. Fronty stojí až do centra (resp. od centra), tj. tak kilometr, možná i více. Já vím, že propustnost tohoto uzlu se nezmění, ať už se tam připojuji jakkoliv, ale když už to v zákoně je, proč tuto dost vychytanou fíčuru lidé nevyužívají? ;)  

Autor: Rudolf Klusal | středa 15.7.2009 16:20 | karma článku: 19,90 | přečteno: 1556x
  • Další články autora

Rudolf Klusal

Vadí vám fotky na internetu?

13.9.2010 v 17:07 | Karma: 39,88

Rudolf Klusal

Sex je hřích!

2.9.2010 v 11:50 | Karma: 14,07

Rudolf Klusal

Dnes již lidé neumí česky...

19.7.2010 v 14:01 | Karma: 19,95

Rudolf Klusal

Jak mě napálili v autoservisu

8.7.2010 v 14:02 | Karma: 17,69

Rudolf Klusal

Zase ta zelená rakovina!

7.7.2010 v 9:36 | Karma: 9,18

Rudolf Klusal

Pravopisné chyby v Čechách

6.7.2010 v 14:02 | Karma: 30,46

Rudolf Klusal

Najdětě lék na rakovinu!

29.1.2009 v 11:31 | Karma: 14,29

Rudolf Klusal

Tuňaři a tuněnky

24.1.2009 v 9:03 | Karma: 19,32

Rudolf Klusal

Lidé by uvěřili všemu

9.1.2009 v 23:55 | Karma: 16,14
  • Počet článků 14
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2960x
Co o sobě tak napsat... jsem hrozně líný, ale občas se vybičuji a o něčem napíši. Zajímají mě především lidské problémy a udivuje mě lidská hloupost. Proto o ní i rád píši...

Nesnáším ICQ a za tím si stojím a bojuji proti němu.

jabber: klusik@jabber.cz
www: www.klusik.cz

Seznam rubrik

Co právě poslouchám