Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Zase ta zelená rakovina!

Už jsem o tom dlouho nepsal; ale zase je to tu! Zelená rakovina na mě -- a na hodně lidí v ČR určitě také -- útočí!! Vyvarujte se ji a budete v klidu!   (Článek nepojednává o žádných zelených stranách ani zelených firmách, potravinách či zelených biověcech)

Logo ICQwww.icq.com

Zase se mi stále častěji stává ta věc; ta věc, kterou tak nesnáším; stále slýchávám časteji moji nejvíce nenáviděnou větu -- Jaké máš ICQ?

Jako by ve světě nebylo jiného programu na IM komunikaci, Češi, Slováci, z historicko-sentimentálních důvodů možná ještě Izraelci, se zuby nehty drží našeho starého známého, zeleného ICQ.

 

Popisovat tady nějaké výhody, nevýhody -- to je nošení dětí do Číny, každý o tom ví, ale všichni mají nějakou svoji výmluvu; ať už "má to každý" nebo "mně to stačí".

Prolézám si tak někdy minulý týden internetem, pročítám diskuze -- znáte to. A narazil jsem na starého kamaráda, se kterým jsem komunikovával po jabberu; inu ptám se ho, jestli bývá online, že ho nevídám. No a prý jasně, že prý teď má nějaké 123456789 číslo. No a odehrála se následující, snad již "normalizovaná" komunikace: :-)

Já: A kam ti mám napsat?

On: Napiš mi na 123456789

Já: Ale já si ICQ zakládat nehodlám, je to humus

On: ICQ nepotřebuješ, mám QIPa

 

Nevím, jak vás, vážení, ale už mě tahle neznalost začíná docela unavovat. Pořád dokolečka někomu vysvětlovat, že pokud si pořídím jiný telefon, i tak pak pořád budu u O2 -- už toho mám fakt dost. Co mám dělat pro to, aby to buď lidé nepletli -- anebo lépe, vůbec nepoužívali?

Mám použít snad nějaké hloupé analogie, aby to lidé pochopili? Něco jako Když si koupím housku v Penáči a bude hnusná a koupím si tu samou v Kauflandu, bude stejná? Já fakt už nevím, jsem z toho zoufalý.

Onehdy mi jedna moje kamarádka řekla, že si něco takového založí. Já jí říkal, ať na to kašle a šíří dobrou myšlenku, ať si založí jabber -- nebo cokoliv jiného, alespoň. Tak, že prý si ICQ nezaloží, jen pokud si nepřečtu "Šifru mistra Leonarda" (což byl dobrý kauf, číst jsem to v plánu nikdy neměl). Tak alespoň tak (že si ICQ už asi stejně pořídila, to je mi jedno, ale jen pro ten pocit, že někdo ho nemusel mít -- paráda).

 

Zajímal by mě, vážení čtenáři, váš názor. Proč se tak dlouho ICQ drží? Proč se ho držíme zrovna my v ČR? Jsme tak vysoce konzervativní?  Poradíte mi, co dělat, abych tyto lidi nějak poučil? Je mi jedno, že si používají to, co si myslí, že jim vyhovuje, opravdu. Ale vadí mi, že tolika lidem je to naprosto jedno.

 

Copak si nezasloužíme, jako zákazníci, "chatéři" -- a kdo ví co ještě, copak si nezasloužíme nějakou rozumnou formu komunikace? Vždyť tady je! Je jich tady spousta. Lepších. Bezpečnějších. NORMÁLNĚJŠÍCH ;)

Děkuji za pozornost! ;)

Odkaz na tématiku:

 

Autor: Rudolf Klusal | středa 7.7.2010 9:36 | karma článku: 9,18 | přečteno: 1671x
  • Další články autora

Rudolf Klusal

Mají napálení uživatelé dostat peníze zpět?

V posledních několika dnech se českými médii šíří zpráva o viru MSIL/Lockscreen.J, který nutí uživatele OS Windows zaplatit drahou SMSku, aby mohli pokračovat v práci. Mají uživatelé tímto virem právo na vrácení peněz za tyto SMSky?

16.9.2010 v 17:05 | Karma: 11,74 | Přečteno: 1038x | Diskuse| Společnost

Rudolf Klusal

Další hřebík do rakve českého sebevědomí

(...) tedy asi chtějí zabouchat někteří piloti, kteří chtějí, aby komunikace v letecké dopravě byla v češtině.

15.9.2010 v 9:03 | Karma: 12,38 | Přečteno: 4162x | Diskuse| Společnost

Rudolf Klusal

Vadí vám fotky na internetu?

Představte si, že vedete svatou válku za to, aby v obchodech zrušili prodej rohlíků. Nakonec se vám to povede, tak začnete vydělávat na tom, že nabízíte rohlíky za 10násobnou cenu. Přijde mi, že tady podobná situace nastala s Google StreetView.

13.9.2010 v 17:07 | Karma: 39,88 | Přečteno: 6327x | Diskuse| Společnost

Rudolf Klusal

Sex je hřích!

Ano, možná takhle by se mohli ohradit někteří zastánci zrušení (neustále omílané) příručky pro učitele -- aneb "jak vyučovat sexuální výchovu ve školách". Opravdu je to tak špatné?

2.9.2010 v 11:50 | Karma: 14,07 | Přečteno: 2209x | Diskuse| Společnost

Rudolf Klusal

Dnes již lidé neumí česky...

... Jak jinak si jen vysvětlit, že v titulcích k filmu/seriálu můžeme najít větu: "Podívám se, jestli tady přijela."

19.7.2010 v 14:01 | Karma: 19,95 | Přečteno: 1874x | Diskuse| Ostatní

Rudolf Klusal

Jak mě napálili v autoservisu

O tom, jak se nechat napálit autoservisem v praxi. Příbeh dle skutečnosti! O praxi autoservisů v ČR (a kdoví, jestli třeba i jinde ve světě!)

8.7.2010 v 14:02 | Karma: 17,69 | Přečteno: 2860x | Diskuse| Ostatní

Rudolf Klusal

Pravopisné chyby v Čechách

Dostal jsem k opravě jednu poměrně zajímavou knihu o druhé světové válce; ač opravdu zajímavá, obsahovala chyb jak máku a přijde mi, že některé chyby se dělají pořád a dokola. Poučte se a zlepšete svůj vlastní jazyk. :--)

6.7.2010 v 14:02 | Karma: 30,46 | Přečteno: 8725x | Diskuse| Média

Rudolf Klusal

Stupidní zpravodajství dělá z lidu stupidní jedince?

Anebo snad je to naopak? Zprávy za poslední dny mě o opaku opravdu nepřesvědčily, posuďte sami:

9.1.2010 v 10:04 | Karma: 14,81 | Přečteno: 820x | Diskuse| Společnost

Rudolf Klusal

A zase to pravidlo zipu!!

Kdy už se ho konečně lidi naučí používat? Aneb dnešní malá příhoda z dopravy po Plzni. Teď se to stalo, musím si hned postěžovat :-)

15.7.2009 v 16:20 | Karma: 19,90 | Přečteno: 1556x | Diskuse| Ostatní

Rudolf Klusal

Najdětě lék na rakovinu!

Však je to tak snadné, připojte se i Vy!

29.1.2009 v 11:31 | Karma: 14,29 | Přečteno: 806x | Diskuse| Společnost

Rudolf Klusal

Tuňaři a tuněnky

Vylezu ven z obchoďáku a skoro mě srazí předmět pohybující se vysokou rychlostí doprovázený hlasitým zvukem motoru a srdečního tepu, jenž se časem ukáže býti hudbou.

24.1.2009 v 9:03 | Karma: 19,32 | Přečteno: 7075x | Diskuse| Společnost

Rudolf Klusal

Nečtěte tento článek, jinak se vám smaže disk

Tak už mi zase přišlo několik zpráv, krásných hoaxů, ned jejichž vypovídací hodnotou zůstává rozum stát.

13.1.2009 v 13:30 | Karma: 19,68 | Přečteno: 1480x | Diskuse| Média

Rudolf Klusal

Lidé by uvěřili všemu

Tak nějak si všímám, že lidé, pokud jim dáte hezké zdůvodnění, by dokázali uvěřit i tomu, že jsme se vyvinuli z ještěrek.

9.1.2009 v 23:55 | Karma: 16,14 | Přečteno: 843x | Diskuse| Společnost
  • Počet článků 14
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2960x
Co o sobě tak napsat... jsem hrozně líný, ale občas se vybičuji a o něčem napíši. Zajímají mě především lidské problémy a udivuje mě lidská hloupost. Proto o ní i rád píši...

Nesnáším ICQ a za tím si stojím a bojuji proti němu.

jabber: klusik@jabber.cz
www: www.klusik.cz

Seznam rubrik

Co právě poslouchám