Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
M

maslo1

14. 3. 2009 21:09
A jeste k tomu MUSTANGU !!

Jo a jeste jedna vec.

Ten Ford Mustang, ktereho si beres "do huby" neni zadny jen takovy tuning, ale original z roku 1967 - Ford Mustang GT500 / primo z fabriky sel do spolecnosti Shelby Cobra, ktera jej na zakazku upravila.

Tomuto automobilu se prezdiva "Eleanor" a objevil se dokonce ve filmu "Gone in 60 seconds" s Nicolasem Cage-em

0 0
možnosti
M

maslo1

14. 3. 2009 21:00
maslo !

... kdyz jsem narazil na tento clanek, tak jsem si pomyslel co to je za pisalka, ktery zminuje motorizaci 1.3 ve spojeni s Astrou ...

Astra nikdy motor 1.3 nemela :-) a vykon temer 200kW je hodny nejakeho 3.0 motoru :-))

zaradil bych autora do kategorie kloboucniku a blondynek ;-) presto, ze mam podobny nazor o "tunerech"

0 0
možnosti
Y

Yarda.

24. 1. 2009 13:17
U tohoto blogu jsem si vzpomněl

jak jsem si povídal s jedním co jezdil automobilové soutěže. Prý když soutěžák jede po závodu domů, nikdo si ničeho nevšimne. Když jede domů divák, protúruje motor, dá jedničku, plný plyn a za řevu motoru, kouře ze spálených pneumatik a odletujících drnů na protáčejících se kolech odstartuje;-D

0 0
možnosti
RK

klusicek

24. 1. 2009 18:43
Re: U tohoto blogu jsem si vzpomněl

Tak to sedí ;) ;) Tohle znám ze Sedlčan ;) ;)

0 0
možnosti
T

trallfa

24. 1. 2009 10:45
V podstatě souhlas

btw-on už nefunguje tuzing.com? že se to prezentuje tady?

0 0
možnosti
RK

klusicek

24. 1. 2009 11:28
Re: V podstatě souhlas

Tento web neznám, o co mělo jít? Díky za podporu.

0 0
možnosti
MR

Natramn

24. 1. 2009 9:37
Souhlas

Nelze než jen souhlasit R^

Jsou to i tihle blbečci, kvůli kterým je na silnicích tak nebezpečno

0 0
možnosti
RK

klusicek

24. 1. 2009 11:28
Re: Souhlas

Přesně, o to mi šlo, díky za podporu.

0 0
možnosti
  • Počet článků 14
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2960x
Co o sobě tak napsat... jsem hrozně líný, ale občas se vybičuji a o něčem napíši. Zajímají mě především lidské problémy a udivuje mě lidská hloupost. Proto o ní i rád píši...

Nesnáším ICQ a za tím si stojím a bojuji proti němu.

jabber: klusik@jabber.cz
www: www.klusik.cz

Seznam rubrik

Co právě poslouchám