Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

nyny.

29. 1. 2009 13:06
hihi no já jsem přes ty mimozemšťany

kdysi mne to také nadchlo, tak mi obluda počítá seti a einstein. Chtěla jsem taky tu rossetu, jenže ty úkoly byly tak časově náročné, že bych v termínu nikdy nepropočítala úkol,samozřejmě pičítač nenechávám běžet nepřetržitě.Ale jinak souhlasím, je to pěkné a mám takový dobrý pocit, že i když mám pičítadlo na hraní, tak zároveň i dělá něco užitečného a navíc se ráda dívám na vizualizace počítaného - třeba frekvence zvuků z vesmíru, které počítám nebo hvězdy,, které se výpočty týkají.

0 0
možnosti

klusicek

29. 1. 2009 13:11
Re: hihi no já jsem přes ty mimozemšťany

Rosetta se dá nastavit, jako úkoly. Počítač pak apriori předpokládá, že třeba bude počítat hodinu, tak podle toho složitý úkol dostane.

Díky za příspěvek ;)

0 0
možnosti

SocPredator

29. 1. 2009 12:13
Jako člen Czech Boinc týmu

musím případné zájemce upozornit, že to rozhodně něco stojí. Elektřinu, pokud tedy nemáte počítače na šlapadlo. Zatížení procesoru těmito výpočty jej zahřívá a počítač tak jede na vyšší příkon. Ne že by to bylo nějak extrémní.

Dále pak hrozí "soutěžení", kdy počítač běží i když nemusí, abyste překonali soupeře v tabulce :-)

http://czechnationalteam.cz/

0 0
možnosti
  • Počet článků 14
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2960x
Co o sobě tak napsat... jsem hrozně líný, ale občas se vybičuji a o něčem napíši. Zajímají mě především lidské problémy a udivuje mě lidská hloupost. Proto o ní i rád píši...

Nesnáším ICQ a za tím si stojím a bojuji proti němu.

jabber: klusik@jabber.cz
www: www.klusik.cz

Seznam rubrik

Co právě poslouchám