Diskuse

A zase to pravidlo zipu!!

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

forhend

15. 7. 2009 21:07
Kdyby to byl "jenom"zip.

Zdější rádoby "šoféři" neznají pravidlo pravé ruky a to je daleko horší!!! Markantní hlavně u giga, hyper marketů, na cestách bez dopr.označení atd., atd., atd....:-/

0 0
možnosti

klusicek

15. 7. 2009 22:22
Re: Kdyby to byl "jenom"zip.

TO je taky pravda, tohle je i nebezpečné přímo ;)

0 0
možnosti

da.rock

15. 7. 2009 20:56
To mě dokáže vytočit jiná věc

Jedu po dálnici, někde v předu je špunt a oba pruhy stojí. A pak se najde nějaký hajzlíček, co si to valí odstavným pruhem jakoby se nechumelilo. Na takové jsem vysazený. Posledně jsem jednoho takového viděl ve zpětném zrcátku jak se za mnou valí, tak jsem půlkou najel do odstaného a tím ho zablokoval. Pak jsem pomalu popojížděl v koloně asi 3km a celou dobu na mě ten pitoma zezadu blikal. Nebylo mu to samozřejmě nic platné....;-D

0 0
možnosti

klusicek

15. 7. 2009 22:21
Re: To mě dokáže vytočit jiná věc

Dobře děláte, nemá tam co dělat, jen ať si počká ;)

0 0
možnosti

zcek

15. 7. 2009 20:00
jasný

Osobně a podle zkušeností jsem toho názoru, že pravidlo zipu znají a provádějí pouze Pražáci;-) Čím dále od Prahy, tím jsou lidi tohoto neznalejší. Zatím "nejdokonalejší" antiprovedení jsem viděla v Karviné - na mostě přes Olši směrem na Těšín byla oprava, zúžení, před ním kolona tak dva kilometry v tom průjezdném pruhu, druhý volný;-) A velký vztek, když jsem okolo té kolony projela a zařadila se těsně před místem zúžení:)))

0 0
možnosti

klusicek

15. 7. 2009 20:27
Re: jasný

Jo, to je přesně ono ;) ;) Já nevím, jak vás, ale já se cítím pak tak správně nabit energií, když tohle udělám :-) Jako "vy blbci, taky jste tu mohli být, kdybyste věděli..." ;) ;)

0 0
možnosti

Ccecil

15. 7. 2009 18:32
Souhlas a karma

Pravidlo zipu má ten efekt, že se auta mají napojovat až v místě zúžení a samozřejmě tím se na tu silnici vejde více aut a jinde se zase uvolní. Problém je ale v tom, že málo kdo dojede opravdu k tomu zúžení a cpe se do druhého pruhu daleko před sloučením poukazujíc na pravidlo zipu. Ve finále je ten průběžný pruh téměř zastavený, protože z druhé strany najíždějí další a další, kteří se vzájemně pouští. Prostě typický český kocourkov. Půlka řidičů vytočená, protože pravidlo nezná a druhá polovina ho neumí používat správně. Čest vám a ostatním výjimkám.

0 0
možnosti

klusicek

15. 7. 2009 19:47
Re: Souhlas a karma

Děkuji velice. :-)

0 0
možnosti

syko

15. 7. 2009 16:51
?

Ono je to těžké, já bych Vás asi také vytroubila... Ono totiž platí, že pravidlo zipu se používá pouze, pokud je v obou jízdních pruzích souvislý proud vozidel...;-)

0 0
možnosti

klusicek

15. 7. 2009 16:55
Re: ?

Jasné, to chápu; nicméně z principu je jízda typu "narvu se tam hned" špatná ;) Protože se máte připojovat až v místě zúžení, žejo ;)

0 0
možnosti

Viktor-Č

15. 7. 2009 16:37
A zase jeden ...

Ano, jsou dvě možnosti jak pravidlo zipu použít. Buď se auta řadí postupně kus před zúžením tak aby se co nejméně brzdil provoz - prostě každý si najde svoji mezeru a při troše štěstí to jede dál.

Nebo se najde jeden strašně chytrej co si napíše na čelo "já mám právo", narve se co to jde dopředu a tam se začne domáhat práva zipu i za cenu že tím zatím jakžtakž jedoucí kolonu zastaví.

Opravdu má právo takhle jet. Ale já mám zas právo si o takovém ... něco myslet.

0 0
možnosti