Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
BH

BoboHml

9. 1. 2010 15:59
Čekal jsem něco jiného,název

zajímavý,obsah nic moc.:-/

0 0
možnosti
KN

Karl Novak

9. 1. 2010 15:37
A Vy něco o ideologii Islám víte ?

Četl jste Korán skutečně pozorně ?

0 0
možnosti
CR

chemba

9. 1. 2010 12:02
pane to přijíždíte zdaleka

Naši novináři a celkově media jsou podle mě zkorumpovaní.Ale dokázat to nemohu.Proč jinak píší a vysílají pořady o všem možném,ale ne o skutečných problémech.?Proč se neopřou investigativně do prohnilého školství ( tituly všem z Plzně zůstanou a jedeme dál ), soudnictví a státní zastupitelsvví již dávno nejsou nezávislé, korupce na všech úrovních řízení státu, předražené miliardové státní zakázky které vyhrávají firmy s neznámými majiteli, arbirtáže kohokoli s ČR kdy ČR výhradně vždy miliardy prohraje, protože stát zastupuje studentík práv z Plzně. Kmotr Janoušek má ulité miliardy ve Švajcu. u nás to nikoho nezajímá, vyšetřují to nakonec Švýcaři.2 roky jsme sledovali mega případ ČUNEK, no nyní a hlavní zprávou to, že se kdesi topila opička. Zprávy a zpravodajství je již zbytečné sledovat.

0 0
možnosti
RK

klusicek

9. 1. 2010 12:52
Re: pane to přijíždíte zdaleka

Musím s Vámi naprosto souhlasit. Nelíbí se mi to již dlouho, ale prostě teď nad ránem mě to opravdu naštvalo, protože jsem si chtěl něco počíst "na dobrou noc" a vůbec mi to nepomohlo!! ;)

0 0
možnosti
  • Počet článků 14
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2960x
Co o sobě tak napsat... jsem hrozně líný, ale občas se vybičuji a o něčem napíši. Zajímají mě především lidské problémy a udivuje mě lidská hloupost. Proto o ní i rád píši...

Nesnáším ICQ a za tím si stojím a bojuji proti němu.

jabber: klusik@jabber.cz
www: www.klusik.cz

Seznam rubrik

Co právě poslouchám