Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MT

Mirjam Tydlitady Tydlitam

6. 7. 2010 14:43
Rovnou si...

...tu založ výuku jazyka českého online...

Umíš zaujmout, podat to s vtipem, tak, "abi ty lydi se to konečně naučily" a třeba si ani nikdo nevšimne, že pácháš dobro. ;-)

0 0
možnosti
RK

klusicek

6. 7. 2010 14:50
Re: Rovnou si...

Inu, uvidím! ;) Ještě bych se toho musel spoustu naučit, jen vidím věci, které lidi píší dnes a denně, to je ono.

0 0
možnosti
MP

Vrah

6. 7. 2010 14:33
Miluju skloňování číslic

1-ní (jednaní) a 2-hý (dvěhý) závodník z 8-mi (z osmmi) běželi na 200% (dvěstěprocentní).

..

A nejen gramatických, ale i typografických nesmyslů v tisku potkáte až až.

0 0
možnosti
P

philby

6. 7. 2010 14:22
To snad není pravda.....

....... tohle vážně nechali jazykáři v nějakém nakladatelství projít?? V tom případě by patřili postřílet ;-) Překládám z angličtiny, mám toho už na kontě hodně, takže jsem i docela hodně "vycvičený" od jazykářů - tím spíše mi toto přijdou jako hooodně začátečnické chyby.....

0 0
možnosti
A

Akire

6. 7. 2010 14:12
díky za článek

Pravopis - věčný to boj :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 14
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2960x
Co o sobě tak napsat... jsem hrozně líný, ale občas se vybičuji a o něčem napíši. Zajímají mě především lidské problémy a udivuje mě lidská hloupost. Proto o ní i rád píši...

Nesnáším ICQ a za tím si stojím a bojuji proti němu.

jabber: klusik@jabber.cz
www: www.klusik.cz

Seznam rubrik

Co právě poslouchám