Diskuse

Zase ta zelená rakovina!

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

UrsusLuin

7. 7. 2010 14:17
icq

No vida a já mám úplně jiný problém - stále více lidí odchází z ICQ, který při použití alternativních messengerů považuju za naprosto v pohodě, a přechází ke Skypu, což já považuju za prasárnu mnohem větší. 

Proč ho používám já? ICQ jsem si založil v době, kdy o tom prd někdo věděl, jiná alternativa podobné komunikace neexistovala. Že se to pak rozmohlo jako módní vlna, to už je věc jiná. Každopádně to dneska zase upadá.

0 0
možnosti

klusicek

7. 7. 2010 14:49
Re: icq

Dobrý den, děkuji za zprávu. Ono je to dobře, že odchází. Neříkám, že Skype je nějaká výhra, to rozhodně ne, ale alespoň existuje ofiko klient pro různé systémy, fungují tam věci jako autorizace, stavy, seznamy kontaktů a přijde mi, že se o to alespoň někdo stará. ICQ se tváří vlastně jen jako večerní zábava některých programátorů, kterým odjede manželka do lázní ;)

Ale je to prasárna uzavřená, to souhlasím. A ten supernode, to je taky něco -- jelikož mám veřejnou IP a poměrně slušnou linku, je mi jasné, že přes můj komp jede hromada hovorů ;) Naštěstí neplatím za přenesená data a mohu Skype kdykoliv vypnout ;)

ICQ jsem míval také, však onehdy bývalo fakt super, nicméně chybou je, že je pořád stejné ;) ;) (ale co se divím, 70 % uživatelů (či kolik) pořád používá operační systém z roku 2001, takže ...) ;)

0 0
možnosti

kytt

7. 7. 2010 12:49
souhlas

od té doby, co se ICQ přestěhovalo do Ruska a zároveň si x lidí z mých kontaktů pořídilo QIP, mám na jabberu cca 5 spamů denně, protože ta "chytrá" služba má kvality rakoviny, pěkně si metastázuje z Ruska sem a zase zpátky... Občas mi přijde spam od kontaktu, který kdysi ICQ používal, ale pak ho používat přestal - hezky rozsypaný čaj nebo čtverečky, odkaz na wikikontakte.ru... X Řekla bych, že právě tyhle neaktivní účty jsou velká díra do celé sítě ICQ - ono už chtít po lidech, aby si zálohovali hesla ke svým účtům je nadlidský úkol. Ohledně toho, že je klient ICQ jako omalovánky - to už nejspíš dneska nikdo neřeší, stroje jsou dostatečně výkonné na to, aby si lidi vůbec nemuseli všímat toho, že jim to žere tolik (x lidí to ani neumí zjistit), navíc jim to hezky ladí s Windowsama... Chtělo by to ICQ zpoplatnit, jako se dá platit za jabber.

0 0
možnosti

klusicek

7. 7. 2010 13:11
Re: souhlas

Přesně tak, souhlasím, nicméně s výhradou;

ICQ by nikdo neplatil, lidé (cílová skupina ICQ tedy) raději budou koukat na 95% plochu monitoru pokrytou reklamami a na zbylých 5 % nějakou "užitečnou věcí", než aby si zaplatili ;)

Skoro bych byl rád, kdyby fungoval starý známý hoax typu "když pošleš 20 lidem něco, tak ti květina zmodrá, jinak budeš platit" ;) Vždycky jsem si říkal: "Kéž by!" ;)

0 0
možnosti

martin5.3

7. 7. 2010 11:59
Bojovat proti ICQ???

Snad Vás ta puberta přejde...:-/Rv

0 0
možnosti

klusicek

7. 7. 2010 12:05
Re: Bojovat proti ICQ???

Kuji, snad přejde i lidi, co ICQ používají (velmi často nelegálně) ;)

0 0
možnosti

Jsem tady

7. 7. 2010 11:43
NElíbí se vám ICQ?

Nu mi taky ne. O to více, že to už není US. firma(nikdo to už v USA nepoužívá) ale má to servery v Rusku. Nic proti Rusku, ale mám za to, že v Rusku má data nejsou v bezpečí. Je to prostě proto, že to přišlo první. Taky mám za to, že MSN, GTalk, Jabber, Twitter(, to co si založíte pro přátele, když ještě máte přátele), jsou o hodně dál, ale český člověk je tvor překvapivě neflexiblní, překvapivě konzervativní. S tím nic neuděláte.

0 0
možnosti

klusicek

7. 7. 2010 11:53
Re: NElíbí se vám ICQ?

Máte pravdu, lidé jsou konzervativní ;) A snažím se zachránit svět, prostě komplex ;) Ale mě to baví, když mi lidi vysvětlují, proč používají nějakou humusárnu ;)

Sice to pak v diskuzích schytám, karma článku nevystoupí víc, než na 6, ale co -- hlavně, že si to někdo přečte a třeba i poučí (třeba i jeden člověk, stačí to!) ;)

0 0
možnosti

Alfie

7. 7. 2010 11:42
A není to jedno?

Založila jsem si ICQ v roce 1997, když se sem dostalo. Postupně jsem do seznamu nabrala spoustu kamarádů a známých, někdo později odpadl, většina zůstala. Můžete mi sdělit jeden jediný závažný důvod, proč bychom měli všichni hromadně přecházet na jinou komunikační platformu? Co je na ICQ tak strašlivého a co na jabberu nebo jiném "kecálku" tak extra úžasného, aby to stálo za tu námahu organizovat padesát lidí k hromadnému exodu jinam?

Napadá mě jen, že ICQ už "není in", což nepřímo naznačujete poukázáním na to, že jsme v ČR sto let za opicemi, když u něj zůstáváme. No a co? Nehoním nejnovější trendy v oblékání, nehodlám se jimi řídit ani v používání programů.

0 0
možnosti

klusicek

7. 7. 2010 11:51
Re: A není to jedno?

To naprosto chápu, byla byste fakt (...), kdybyste si nechala kecat do toho, co používat, nosit ... A to není ani cílem tohoto článku.

Každý má právo výběru a já samozřejmě ctím i ten váš. Nicméně, jak píšete, ti stejní lidé pak za mnou přijdou, že "jim to nefunguje" a zdroje všelijakých nákaz je v programu ICQ (číslování neznám) ;)

A další věc -- jen mi vadí, že slýchávám "jsou tam všichni", od jednoho kamaráda dokonce "na jabberu mám jen tebe" ;) To je zvláštní, já mám ty stejné lidi, jako on v adresáři -- a kupodivu na jabberu ;) Jde jen o přístup -- stačilo by se zeptat "dej mi jabber" ;)

O nic jiného mi nejde, ať si používá kdo chce co chce, jen popisuji svůj názor ;)

Děkuji za příspěvek ;)

0 0
možnosti

experience

7. 7. 2010 10:20
Takže:

- většina uživatelů používá komunikaci v takové míře, že jim to stačí; někdo jim kdysi doporučil ICQ a nemají důvod to měnit; nakonec ani vy jste žádný konkrétní neuvedl; lidé prostě nehodlají strávit život tím, že budou hledat pořád a všude to nejlepší - ten promrh(d)aný čas už jim nikdo nevrátí

-  co svět světem stojí, lidé berou drogy, chalstejí, hulí, žerou nezdravé potraviny, zkrátka dělají blbosti - kupodivu osvěta ne a nezabírá; nechte ICQ na pokoji - buď přežije nebo chcípne; vám se nelíbí, ale ostatní mají taky právo výběru

0 0
možnosti

klusicek

7. 7. 2010 11:56
Re: Takže:

Vm, že bojuji s větrnými mlýny, ale co nadělám -- je to šíleně naplňující ;)

0 0
možnosti

Edmund Černá Zmije

7. 7. 2010 10:14
Lidi neblbněte

jsou to všechno jen komunikační nástroje.

-

Není nad osobní návštěvu. ;-)

0 0
možnosti

LKIII

7. 7. 2010 10:00
no a co?

nechapu proc ta nevole jebristu proti icq

mam oboji, a mam toho jeste par navic, vse hezky v mirande a neresim furt ze nekdo nema neco

icq je proste pro lidi simple, co ale nesnasim je origo icq klient, tak to je zas o te jednoduchosti

priste bys moh napsat proc maj skoro vsichni FB kdyz to je uz totalni blbost, ale co hlavne ze jede na jabberu :)

0 0
možnosti