Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

xena123

doporučuji koupi nového auta

do budoucna to vyjde určitě levněji a bude to pro vás bezpečnější a pohodlnější

0/0
9.7.2010 13:46

klusicek

Re: doporučuji koupi nového auta

Určitě, jednoho dne se prostě odhodlám, no. Tak třeba jednou ;)

0/0
9.7.2010 15:08

hasmen

Něco podobnýho se mi stalo loni v zimě...

Taky brzdy a taky kopání do pedálu... Pak jsem si vzpomněl,že tam mám ABS...;-D

0/0
8.7.2010 15:20

klusicek

Re: Něco podobnýho se mi stalo loni v zimě...

Kamrád říká, že u mého auta se ABS projevuje tak, že se chová uplně stejně, jako když brzdí, akorát při tom pozhasnou světla (přece jen to bere dost proudu) ;) ;)

0/0
8.7.2010 18:15

nizj

Možná si stěžujete zbytečně

Těmi disky myslíte zřejmě brzdové kotouče... To, že po čtyřech letech máte brzdové obložení zničené není nic neobvyklého, neuvádíte, kolik jste ujel Km.

Dále bych si rád všiml toho, jak uvádíte, že Vám byli v 2008 měněny stabilizátory a podobně. Opět podotýkám, že po dobu 2 let není jasné, kolik km jste ujel. Další věc, výměna stabilizačních tyček a čepů se zásadně projeví na jízdních vlastnostech vozidla a je velmi dobře slyšitelná. Nevěřím, že jste zaplatil v roce 08 za práci peníze a auto bylo ve stejném stavu. To,že čepy a stabilizační tyče zaoxidují není nic nového, často je nutné je uříznout.

A poslední věc, je Váš kamarád, který 2 měsíce opravoval auto. Nezlobte se na mne, ale za ty peníze toto vozidlo pořídíte cca 3x. Pokud by to byl přítel, raději by Vám doporučil koupi nového vozu, než opravu šrotu. To, že vozidlo opravoval 2 měsíce nestojí ani za komentář. A podle mne Vás možná nejvíc napálil tento člověk, byť se Vám to nezdá.

0/0
8.7.2010 15:07

eNden

Re: Možná si stěžujete zbytečně

Taky mě to napadlo, ty součástky taky mohly pocházet z úplně jiného auta. Ale to už zasíváme s "nizj" ošklivého červa do hlavy autora. Jenže co s tím? Velmi se to nabízí, možná by stálo za to udělat odborný posudek a pak to buď u kamaráda reklamovat nebo nebo rovnou prodat, pokud to jezdí. 8-o

0/0
8.7.2010 15:43

nizj

Re: Možná si stěžujete zbytečně

Nějak se mi to nezdá. Buď autor neříká všechny fakta, tedy neříká je zcela určitě. Ale jde o to, zda úmyslně něco vynechává, nebo to nenapsal, protože mu to nepřišlo důležité. Zatím z jeho řádků vyplývá, že nejvíc ho obral jeho kamarád...

0/0
8.7.2010 17:04

klusicek

Re: Možná si stěžujete zbytečně

Neřekl bych -- ale opravdu toho kamaráda neznáte, tohle je nevysvětlitelné ;)

0/0
8.7.2010 18:14

klusicek

Re: Možná si stěžujete zbytečně

Chápu, kam tím míříte, no ;) Psát věci jako "znám ho celý život" je zbytečné, můžete mi nato říci "to nic neznamená". Ale jde o důvěru, tomuto kamarádovi prostě věřím -- a nejsem jediný, kdo je s ním spokojený. A narozdíl od "tamtohoservisu" mi původní věci ukázal, průběžně mě informoval, říkal, že je to na vyhození, jestli fakt nenchci auto prodat atd.

Ukazoval mi i vyměněný čep z ramene, který mi měnili 2008. A říkal, že sice čep je jako nový, ale ten, kdo ho tam dával, je debil, protože (možná se dopustím nějakého technického harakiri) odbrousil kus "něčeho" (ukazoval mi to tam), přičemž se to tam správně má dávat bez obroušení ;) Ale už si detaily nepamatuji ;)

Jezdí, to víte, že jo ;) Teď už konečně správně.

0/0
8.7.2010 18:13

nizj

Re: Možná si stěžujete zbytečně

Ano, to, že někoho znáte celý život opravdu nic neznamená. O tom každý z nás se už někdy v životě přesvědčil. Na druhou stranu je dobře, když věříte svému servismanovi. Nicméně důvěřuj, ale prověřuj. Píšu to proto, že v této oblasti pracuji už dlouhou řadu let a vím, co mi lidi vozí na servis, co jsou občas schopni provést i v nejdražších autorizovaných servisech. Velmi často je to k pláči vidět, za jakou práci jsou lidé ochotni zaplatit nehorázné peníze.

S tím čepem jednoznačně. Při montáži se nic neobrušuje. Tady to vypadá, že nejspíš nebyl určen přímo na Váš vůz a tak ho tehdejší mechanik musel poupravit.... smutné.

Jen mi ještě prozraďte, zvědavost mi nedá, opravdu to auto bylo celé 2 měsíce na servisu? Tohle je doba, která se mi opravdu nezdá.

0/0
9.7.2010 7:32

klusicek

Re: Možná si stěžujete zbytečně

Ano, přesně ;) Tohle nebyly ani tak nehorázné peníze, za díly to bylo 25 tisíc, takže tak. Byla tam spousta dalších věcí, které jsem neuvedl, které prostě jen potřebovaly vyměnit (lamely spojky, to péro, co vrací spojku, ložisko, část výfuku, vyhnitý podběh ...)

Spíš mi přijde, že někdo brousil to rameno, než čep ... čímž prý právě znehodnotil to rameno :-)

Ano, bylo 2 měsíce, řekl jsem mu, že na to nechvátám, jinak by to zvládl zajisté dříve. Je to jeden kluk, který má svůj vlastní servis. Je na to sám a má docela fofr a zakázek (jak říkám, je v tom, co dělá, dost dobrý a lidi ho berou a vozí mu auta i z okolí) ;)

Jinak auto má najeto 109 000, poslední "oprava" na něm byla udělána při stavu 91 000

0/0
9.7.2010 13:43

klusicek

Re: Možná si stěžujete zbytečně

Kilometrů najeto cca 20 tisíc od 2008.

Změna byla, to se nebojte. Ale byla taková "ehm ehm", prostě bylo to lepší, ale vyměnil šunt s poškozením 95 % za šunt s 60 % ;) Asi tak ;)

Ohledně opravy; je to prostě moje oblíbené auto, proto jsem do něho šel (to víte, že cenové relace znám). Holt sentimentální vztah k vozidlu ;)

R. K. ;)

0/0
8.7.2010 18:10

nizj

Re: Možná si stěžujete zbytečně

To není mnoho. Za tuhle dobu sice bzrdové obložení lze opotřebit, pokud se jedná je výrobky polských a jiných levných produkcí. Nebo tedy, pokud se to měnilo za použité díly... to je zbytečné komentovat.

Chápu, že k autu máte asi vztah. Nicméně berte to tak, že je to sluha. On má sloužit Vám, ne Vy jemu. A u takto starých vozidel se často objevuje jedna závada za druhou a trávíte nakonec víc času po servisech, než na silnicích. Snad se tomuto vyhnete.

0/0
9.7.2010 7:38

klusicek

Re: Možná si stěžujete zbytečně

Právě, kdoví, kde vzali před tím součástky. Teď mi vypsal všecko, včetně jednotlivých dílů a zkopíroval mi i nákupní doklady od nich. Takže mu opravdu věřím ;)

Mám k autu vztah, moje první auto, tovíte ;) Věřím, že ještě chvilku bude sloužit, přece jen 109 000 není mnoho, až na ten věk (1993 výroba) ;) Prostě bylo by fajn, aby alespoň těch 20 let měl, pak už je mi to (snad) jedno ;)

0/0
9.7.2010 13:46

kOBLICH

...prý disky rozpadlé na dva kusy...

A s tím jste jezdil 4 roky, aniž jste si něčeho všiml? Nechce se mi věřit...

0/0
8.7.2010 14:16

klusicek

Re: ...prý disky rozpadlé na dva kusy...

To víte, že jsem si všiml, ono ty věci nebyly zcela rozbité, ale takové "napůl" -- technickou by to neprošlo, ale ještě to nebylo "tak hrozný" ;) Věděl jsem, že je zle, to už dávno ;)

0/0
8.7.2010 14:20

vsamotar

Re: ...prý disky rozpadlé na dva kusy...

U disků za litr bych se ani nedivil. Zrovna brzdy bych neošuloval podřadným odpadem za litr. ;-)

0/0
8.7.2010 14:27



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.