Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LH

zdeseny obcan

10. 1. 2009 12:07
az se dozvite

o existenci homeopatie asi vas klepne. To by jste se divil jakym fantazmagoriim dokazou lidi verit a tohle je vcelku neskodna libustka.

0 0
možnosti
RK

klusicek

10. 1. 2009 12:57
Re: az se dozvite

No, pár známých tomu právě věří, takže mám jen mírně kusé informace, např. mě dostává (když jsme u vody) nějaká speciální voda, která je prostě nějak polarizovaná, nebo nevím (nechci kecat). Ale nejhorší na tom je, že i kdyby to k něčemu bylo ,tak to rozředí v poměru asi 0.1 promile a pak to používají ;) ;)

Homeopatie má světlé i tmavé stránky; prostě pokud má člověk rýmu, tak není nic špatného experimentovat s takovými věcmi a je fajn, když se něco povede, aby to fungovalo (málokdy), ale zase když je člověku fakt špatně a místo k lékaři jde k homeopatovi, to už je ... no nebudu se rozohňovat ;)

Nejhorší je, že tomu lidi věří, možná je to horší, než ti ... jak se jim říká ... postávají na nádražích se Strážnou věží, nebo tak... Víte co myslím - antitransfuzníky, prostě mám okno, zrovna ;) ;)

0 0
možnosti
  • Počet článků 14
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2960x
Co o sobě tak napsat... jsem hrozně líný, ale občas se vybičuji a o něčem napíši. Zajímají mě především lidské problémy a udivuje mě lidská hloupost. Proto o ní i rád píši...

Nesnáším ICQ a za tím si stojím a bojuji proti němu.

jabber: klusik@jabber.cz
www: www.klusik.cz

Seznam rubrik

Co právě poslouchám