Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

xena123

9. 7. 2010 13:46
doporučuji koupi nového auta

do budoucna to vyjde určitě levněji a bude to pro vás bezpečnější a pohodlnější

0 0
možnosti

klusicek

9. 7. 2010 15:08
Re: doporučuji koupi nového auta

Určitě, jednoho dne se prostě odhodlám, no. Tak třeba jednou ;)

0 0
možnosti

hasmen

8. 7. 2010 15:20
Něco podobnýho se mi stalo loni v zimě...

Taky brzdy a taky kopání do pedálu... Pak jsem si vzpomněl,že tam mám ABS...;-D

0 0
možnosti

klusicek

8. 7. 2010 18:15
Re: Něco podobnýho se mi stalo loni v zimě...

Kamrád říká, že u mého auta se ABS projevuje tak, že se chová uplně stejně, jako když brzdí, akorát při tom pozhasnou světla (přece jen to bere dost proudu) ;) ;)

0 0
možnosti

nizj

8. 7. 2010 15:07
Možná si stěžujete zbytečně

Těmi disky myslíte zřejmě brzdové kotouče... To, že po čtyřech letech máte brzdové obložení zničené není nic neobvyklého, neuvádíte, kolik jste ujel Km.

Dále bych si rád všiml toho, jak uvádíte, že Vám byli v 2008 měněny stabilizátory a podobně. Opět podotýkám, že po dobu 2 let není jasné, kolik km jste ujel. Další věc, výměna stabilizačních tyček a čepů se zásadně projeví na jízdních vlastnostech vozidla a je velmi dobře slyšitelná. Nevěřím, že jste zaplatil v roce 08 za práci peníze a auto bylo ve stejném stavu. To,že čepy a stabilizační tyče zaoxidují není nic nového, často je nutné je uříznout.

A poslední věc, je Váš kamarád, který 2 měsíce opravoval auto. Nezlobte se na mne, ale za ty peníze toto vozidlo pořídíte cca 3x. Pokud by to byl přítel, raději by Vám doporučil koupi nového vozu, než opravu šrotu. To, že vozidlo opravoval 2 měsíce nestojí ani za komentář. A podle mne Vás možná nejvíc napálil tento člověk, byť se Vám to nezdá.

0 0
možnosti

eNden

8. 7. 2010 15:43
Re: Možná si stěžujete zbytečně

Taky mě to napadlo, ty součástky taky mohly pocházet z úplně jiného auta. Ale to už zasíváme s "nizj" ošklivého červa do hlavy autora. Jenže co s tím? Velmi se to nabízí, možná by stálo za to udělat odborný posudek a pak to buď u kamaráda reklamovat nebo nebo rovnou prodat, pokud to jezdí. 8-o

0 0
možnosti

kOBLICH

8. 7. 2010 14:16
...prý disky rozpadlé na dva kusy...

A s tím jste jezdil 4 roky, aniž jste si něčeho všiml? Nechce se mi věřit...

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS